aftonbladet, lön & lek..

äntligen helg...
yeees..

tänkte berätta en grej,
för ett tag sen så läste jag en artikel på aftonbladets hemsida..
om fastbrändhet..
gjorde nått test som sa att jag var fastbränd..
och så stod det;
mejla och berätta..
mina kollegor sa;
skriv för fan..
mitt jobb har behandlat mig/oss fel länge nu..
så jag skrev av mig lite och skickade ett mejl...

idag ringer dom mig och vill göra en artikel om det hela..
vad faaaan ska jag göra?
vill ju inte smutskasta mitt företag..
dock så stämmer allt som jag skrev
(fast d var lite vääl många fula ord..)
och jag står för det..
men ..åh.. beslutsångest..
jaja, han skulle ringa på måndag..

hade löneförhandling idag också
får svar inom kort..
får se hur det går då..
hm..
(har inte stora förhoppningar när det gäller detta företag...)

nåväl, nu blir det lek..
 hittade nått kul..
här kommer lite bilder..
kan du se hur de hör ihop..?

   
  
grejen är den att om ni visste hela historien
(ska berätta den för de som vill veta..)
så skulle ni skratta högt nu..
hahaahhahaha..
som jag gör..
jag är fan helt sjuk..

ok, skriver mer sen..
om ni orkar läsa såklart.. =)


sick.

Kommentarer
Postat av: ELLE

Hahah vad är för grej med örat?:D

2007-08-17 @ 21:31:59
URL: http://nilssonisabelle.blogg.se
Postat av: Daniela

Ooh en artikel :P Gick du med på det då??!

2007-08-18 @ 16:08:37
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0