alone and broke..

..typ iallafall..

lars åkte tidigare idag..
till södertälje..

jag saknar honom så
jääävla
mycket redan..
usch, tre dagar är inte lång tid, jag vet..
men två nätter ensam i vår stora säng
=
big no no..
come back baby....!

men men
till nått roligare,
var på stan förut och inhandlade detta;
 
 
whiskyglasen är till far
men det svarta vinglaset är mitt,
skitsnyggt, right?
 
handkräm, olivtvål med fat, deo t lars,
armbands-silver-ringar, cigg, rosa spegel
och cheddardipp till änglamarks pommfritt som jag ska laga sen... =)

så en heldag på stan och nu, väl hemma, kommer regnet.. =)
ikväll blir det förfest här med flickorna och richard..
sen krogen, förmodligen frimis..

så, take care...



sadness.

Kommentarer
Postat av: Richard

Ooooh I like your blck glass! Kanske jagmed ska införskaffa mig sånt :) Det är ljuvligt! Min svarta kisse vill ha mat,men det var så skönt att sitta neroch ta det lugnt... åååh! Sova vore skönt...

2007-08-19 @ 02:45:57
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0