avslöjande och tv..

ikväll blev det lugnt..
tvättid och bra tv-program..
ghost whisperer
 med snygga jennifer love hewitt på tv4..
som jag tycker är skitbra med ibland faktiskt lite läskigt..
skulle aldrig våga kolla utan lars.. =)
och sen har vi ju jericho
 med den här hunken.. =)
på tv4+
mycket bra och spännande serier båda två..
me like..

har precis fixat all tvätt och städat undan lite.
så nu tror jag fan att det blir sängen..
(blir inga bilder på nya frillan nu, ser alldeles för trööött ut.. =) tomorrow..)

och avslöjandet då;
pengarna vi fick ut från spar"grisen" gav en summa på 507,50:-
så, mycket bra gissat magnus.. =)
nice med lite extra cash sådär.. hihi...
god


natt.

Kommentarer
Postat av: Karin

vad gör man som administratör?:)

2007-08-03 @ 10:06:57
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Richard

Vaa? har du klippt dig?? Jag vill se :D Fan, alla fixar frillan! Du, Mille, Fia. Och ingen har jag sett än...meeh!

2007-08-03 @ 13:15:18
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: OVSC Valley Park

Det var sedlarna, säger då det. Annars hade jag satt den! :)

2007-08-03 @ 16:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0