besök hos mor..

idag fick jag äntligen gå ner till bagaren och handla grova frallor igen.. =)
typiskt att alla måste/vill ha semester..
men nu är allt bra igen..
förutom att jag börjar jobba på måndag.
vill
absolut
inte
det
inte
alls

var hos mor idag
träffade familjen och fick lite mat
slog två flugor i en smäll och fick håret färgat av mamma också..
litar inte inte inte på frisörer..
mamma är den enda som får färga mitt hår och moster får klippa det..
(klippte det när jag var i lindesberg här nyss, för er som inte märkte det)

håret blev bra, lite mörkare och utan utväxt.. =)
imorrn blir det fest med utgång, reggae summer jam..
kan bli nice..

återkommer med bilder då..
till er;


kram.

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe jag jobbar med bloggen:) samt på en nöjessajt på nätet.. annars pluggar jag!dudå?

2007-08-02 @ 20:08:41
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: felicia

yey, visa pics :D:D

2007-08-02 @ 21:20:30
URL: http://feliciiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0