bröllopsnatten..

från helvete.....

"är det bara jag som fullständigt har förstört bröllopsnatten?
..började smått på bröllopsfesten när vi skulle öppna bröllopsgåvorna,
det hade varit mycket stress och press under dagen så jag började dricka kopiöst.
så när käringa öppnat ett paket så stack jag helt sonika ut huvudet ur baren och sa tack tack!
sen blev det dags för färden till hotellet för natten och jag hade fått med mig en massa öl och whiskey som blev över, kan tilläggas att kärringen var spiknykter.
hotellet var obemannat ch det var bara vi på hela hotellet, jag tyckte att det var tråkigt som fan så jag satte mig i telefonen med några polare och försökte hitta en bra plats att festa på. dom sa naturligtvis åt mig att ägna mig åt min nyblivna fru istället..
sen tog ölen slut, så jag styrde kosan mot en närliggande bensinmack för att inhandla mer, men kom på att jag skulle kasta ölflaskor på hotellfasaden istället..
väl inne på hotellrummet så belägrar jag jacuzzin i badrummet och efter ett tag så kommer tanten in med det nya svarta raffiga nattlinnet hon köpt och hittar mig i en tom jacuzzi iklädd frack, dyngfull med en whiskeypava i näven samtidigt som jag kläcker ur mig den intelligenta kommentaren;
nämen, är det batman som kommer?
kan säga att det här inte var populärt och det är ett under att det inte blev en omgående skilsmässa.."

(obs. detta är på riktigt, från ett forum..fatta liksom..=)...)


jag hoppas denne man har blivit en bätttre karl nu..

dock så måste jag tillägga;
hahahahahahahahahaha....

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hahaha vad är nu detta? For real??!
Kramar!

2007-08-16 @ 11:23:32
URL: http://neliz.se
Postat av: Panki

Men guuuuuuud. Snacka om pucko!

2007-08-16 @ 11:59:17
URL: http://pancake.webblogg.se
Postat av: Richard

Waaaahaaaha!! Nemen, är det Batman som kommer? Nee fyfan vad hemskt. Stackars kvinna.

2007-08-16 @ 13:10:31
URL: http://rillek.wordpress.com
Postat av: Marc

Skön lirare!

2007-08-16 @ 14:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0