buffy...

the vampire slayer...
har varit ett stort konversationsämne idag på kontoret....

"hon är het när hon gråter..:"

vad är det för en kommentar liksom....
fast hon är ju jääävligt het asså..


satt å diskuterade
 säsonger, vilka som är bäst,
vilka karaktärer som är bäst,
vem buffy ska hooka osv...
skoj..

funderar på att börja om från början å se aaaalla avsnitten..
serie-maraton...
that's nice...
(eller hur, emelie?? =) hur gåre med förhäxad...?)

jag gillade när buffy var med spike

ooohhh...
å andra sidan så är buffy/angel-historien så fin...

snygg tycker faktiskt jag.. =)

jaja, buffy e cool,
så långt har vi kommit iaf..

snart slutar jag..
yes!!

s.m.g

Kommentarer
Postat av: Sarah

oh jag älskar buffy!
vill du ha ett enkelt knep till att våga älska sig själv..? våga vara ensam.. då lär du känna digh själv.. en dag i veckan. sitt och bara va med dig! så skönt.. och beroendeframkallande.. prova:-) Puss på dig.. fin bloggen blivit!

2007-08-30 @ 16:22:57
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Richard

Neeej Linnéa, du får inte hata Facebook. Jag vet, det är askrångligt i början, man fattar noll. Men ge det lite tid. Experimentera, det finns så mkt kul. Lovar dig att du kommer bli beroende snart! Jag har suttit och gjort ett fint litet collage med fina kläder och prylar till min Facebook under den senaste timmen. Tiden bara flyger iväg på jobbet...

2007-08-30 @ 16:54:18
URL: http://rillek.wordpress.com
Postat av: Daniela

Du vet min vovve, Spike, ja iallafall. Först skulle han heta Angel pga angel i buffy, men alla sa att det var gay å det blev spike ;)

2007-08-30 @ 22:07:07
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0