choklad, tvätt & sol..

hemma nu efter jobbet..
skööönt..

har tvättid 19.30 så jag passar på att kolla lite tv nu
what's on? ;

americas funniest home videos...
fett bra... =)

ska faktiskt sola lite sen..
solrium..
tycker inte om det då
det är farligt och ger mig rynkor i förtid..
vem vill ha cancer liksom...
men för en gångs skull kan det vara nice
att få fram fräknarna lite.. =)

vill ni veta hur perfekt min älskade lars är...
han vet att jag vill vara nyttig och komma i form
men nu när jag är i "kvinnoveckan" så blir jag så extreeemt
chokladsugen
å han säger;
ät på du. ät hur mycket du vill.. det får du..
wow..
å kolla vad jag har här då;

mmmm...
(men när veckan är slut är det skärpning..)

här är jag, på väg hem;

förlåt att jag är så blek, ful och osminkad
men jag orkar bara inte..
inte just nu för tiden iaf...

å här är en cool bild från igår,
ska passa på att bjuda på mig själv lite till,
när vi ändå är igång menar jag.. =)



bandana.

Kommentarer
Postat av: Richard

Hihi, det är så kul när folk inte röstar på samma :) lite mer spänning sådär... Gud vad sugen på choklad jag blev... men jag får nöja mig med min lilla proteinbar, den är god! Mmmm Geisha... Nej, Richard! NEJ!

2007-08-14 @ 20:20:54
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: Kim

den är från kyssjohanna.se . fasst det är ingen ring utan ett armband, tyvärr är det alldeles för dyrt, kostar 1295 kronor :( får jag pengar över nån månad så kanske!
kram kim

2007-08-14 @ 20:33:53
URL: http://tankarochting.webblogg.se
Postat av: Emelie

Du ser ut att passa bra i brunt hår :)
Så skön känsla när man varit hos frissan.. Man känner sig så snygg :D

2007-08-14 @ 20:40:26
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0