cigg, push up & bobby..

kollade precis klart på emilio estevez  film;

bobby.
många bra skådisar med, mycket bra handling, coolt gjord och en helt ok film..
blir nog en till film sen men först en liten duschpaus, varit klibbigt väder idag asså.. =)
tänkte också berätta för er alla att jag varit ganska duktig den här helgen och den här veckan..
eller ja, duktig och duktig men jag har bara rökt 3 cigaretter om dagen.. och jag vet att det är duktigare att inte röka alls.. men ett framsteg är alltid ett framsteg, eller hur?
jävla cancerpinnar;

 och till det sista ämnet jag funderat på senaste dagarna, faktiskt..;

push up-bh:ar..
varför? eller varför inte?
jag har aldrig varit mycket för push up och så, kan vara att jag inte behövt det.. =)
men jag förstår varför vissa älskar det..
hittade en push up-bh idag och kom då att tänka på det hela..
har den på mig och tänker, shit, lite längre upp så är dom granne med dubbelhakan min..
hehe.. näh men jag ska helt enkelt säga att det är bra uppfinning och att det är absolut accepterat från min sida..
vad säger ni om det hela?
(jag vet att ni män måste gilla det, eller hur?)

nu ska jag ge lars uppmärksamhet som satt på sig sina nya kläder..
såå fin.. =)


tänker.

Kommentarer
Postat av: Richard

Aloha! När jag menar bärbar dator för så billig penning menar jag naturligtvis begagnad. Har kollat runt lite på blocket och tradera, och det finns en hel del fina. Så vi får se! Usch imorn är det måndag, jag dööör! Hata Hata Hata mitt jobb. Men jag får tänka att det "bara" är 2,5 mån kvar, sen är det bye bye SiTEL.Nu ska jag kila iväg och hämta ut mina biljetter till MIKA, woho!!!

2007-08-12 @ 10:16:37
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: Daniela

Tack tack :) Hunden, nä, hundarna tackar bägge två :)
Åh va dutkig du har varit med rökningen! Kanon ju!
Önskar jag hade nog med självdiciplin för att klara det.
Kram!

2007-08-12 @ 14:57:02
URL: http://neliz.se
Postat av: Pediastargateinfinity

Nice security code.
Does it work?

2008-01-09 @ 06:21:42
URL: http://pediastargateinfinity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0