den bästa dagen..

på hela veckan är fredag..
oavsett om man jobbar eller har semester..
man känner lyckan i luften..
alla är glada..
och jag med..
=)

har varit på systemet och handlat vin till ikväll och är nästan färdig tills förfesten drar igång..
här kommer lite pics..
   
här är då 4 fina egopics =) på mig i nya frillan, nyklippt och nyfärgad..
vad tycker ni?

här är kvällens outfit;

lars fick inte med skorna men det är som nya svarta ballerinaskorna iaf.. =)

sen tyckte jag att den här bilden blev cool, så den får också komma med;

lite dammig spegel men what the fuck.. =)
den där porslinsflickan har jag haft sen jag var jätteliten..
så fin.. =)

antar att detta var allt från mig denna gång..
men det är ju party ikväll, så jag ska försöka få lite bra pics att visa imorrn.. =)

ha en underbar fredagkväll nu alla mina fina


läsare.

Kommentarer
Postat av: Sarah

ja visst är de skönt ibland.. :-)
du brukar ju var söt.. men på dom där bilderna va du SÖT!! hihi! ha en bra kväll du med.. massa kramar!

2007-08-03 @ 21:51:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Maja

ja! så sött :) kärlek är det bästa!
sjukt söt du var på bilderna, älskar ditt hår! supersnyggt! gillade den vita t-shirten också :P

2007-08-04 @ 08:52:53
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0