face å falsk...

ibland undrar jag hur folk orkar vara sååå falska..
vet att jag tagit upp det förut..
å jag kommer ta upp det igen..
för det är det absolut det värsta jag vet..

jag kanske inte är den mest populära på jobbet..
det har sina skäl;
jag går inte runt å slickar folks arslen...

borde man det? vad tycker du??

fuck heller att jag ska göra det..
no way...

anywho, har jobbar skitfort nu sen 10.00
så jag fick lite tid över till en rad eller sjutton i bloggen.. =)

tänkte ju också säga att jag skaffat facebook
efter en jävla massa tjat från här å där..
men men..
om du har det, leta upp mig..
om du inte har det, skaffa det och leta upp mig sen.. =)

linnea fallström

idag är det fredag å vi ska ha stooor fika i vårat kontor..
det ni.. =)
berättar sen vad som bjöds på..


fake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0