helg..

finally... =)

efter jobbet åkte jag förbi stan och handlade lite grejer,
bl a;

skitDÅLIG bild, jag vet..
men det är alltså;
nivea's face scrub,
bronzepuder,
puderborste
och en ansiktsmask med jordgubbssmak.. =)

sen hade detta

kommit.. yeay..
kul med "smak"prover på andra grejer också..

nyss ätit mat; oxfilé & fläskfilé med ris och lite såser..
mmm..
å som sagt så är det vit helg så jag har inhandlat lite non-alcoholic öl till lars och gotti till oss så vi har nått att ersätta spriten med..
haha.. näh men myskväll ikväll och kanske middag ute på restaurang imorrn..
mys värre..

hoppas ni får en underbar fredag..
det ska iaf vi ha;
 =)
ps. kolla min nacke, värsta baby-knubbiga.. hehe...
nu måste jag ta en cigg, har inte rökt på heeela dagen..



 

sugen.


Kommentarer
Postat av: Richard

Haha, jag tycker det är så roligt att kolla din blogg! Du har alltid massa skojsigt. Små bilder på det du skriver om och grejer... =D och så uppdateras den ofta med, det är bra!

2007-08-11 @ 12:14:31
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0