it has begun..

helgen alltså..

gick en sväng på stan efter jobbet..
handlade
* 3-pack vita hipsters
* bronzepuder
(köpte ett för ett tag sen men max factor suger)
 * å ett linne som jag köpte häromdagen
(det jag hade drömt om)
fast i vitt.. =)

ni får se bilder en annan gång..

badade ett varmt bad,
gjorde ansiktsmask

å hårinpackning nyss...
soo gooood... =)

har precis käkat lite mackor;
rostis med creme cheese å avokado
och längtan med ost och gurka..
så jäfla gott..

nu ska jag dricka upp min sprite å fundera på vad denna kväll ska få komma med.. =)
ha det så gott..
lev väl..

tjo.

Kommentarer
Postat av: ELLE

hehe ja jag mena det inlägget, men ja det är ens fredag;) själv ska man inte göra något speciellt..Har du några planer??

2007-08-31 @ 19:26:34
URL: http://nilssonisabelle.blogg.se
Postat av: Daniela

Min kväll kom inte med så mycket kul, så nu lägger jag mig. uttråkad som fan!!

2007-09-01 @ 00:52:07
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0