jag = målare

imorse när jag vaknade;
gick jag ner å bokade tvättid till tisdag
ringde we för att kolla hur länge de hade öppet idag
och sen målade jag hela hurtsen som mamma kom över med igår..
här ser ni resultatet;

jag är inget proffs men jag tycker att det blev bra..
=)
sen väckte jag lars, vi åt frukost och sen bar det iväg till stan för mer shopping..
(fan lika bra att passa på när det är 70%)
gick till we och sen handlade vi lite smått å gott på andra ställen..
men detta köpte jag iaf i kläd-väg;

skönt med ett till par jeans och wesc är ett bra märke så yeay.. =)
(är glad att jag kommer i stl 26 igen.. puh..)
lyckat köp för ett mkt bra pris..
ikväll blir det mys med organisering och städning inför bytet till svartmålade hurtsen..
älskar att fixa och göra iordning på saker.. (inte lars dock, men jag gör det gärna själv.. =)....)

så jag hoppas ni haft en bra helg, det har jag och nu ska jag njuta av min sista lediga dag innan bläää jobbet börjar igen.


wesc.

Kommentarer
Postat av: Raymondnikita

Very good guestbook. Interesting!

2010-12-02 @ 09:48:57
URL: http://raymondnikita.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0