jävla listor asså...

alla gör såna här...
så då vill jag också det.. =)

vad heter du? linnéa fallström
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? efternamn skiter jag fullständigt i, har bytt så många ggr.. å linnéa är bra.. 
vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? ellinor eller albin
vilket stjärntecken är du? kräfta
vilken årgång är du? 1986
vart bor du? örebro, norrcity..
bott utomlands? nä..
flyttat antal gånger? 13...
vart skulle du vilja bo? svårt att förklara.. med lars iaf..
vilken skolklass? tog studenten 2005...
vad vill du bli när du blir äldre? rik...

hur lång är du?
165
vilken hudtyp har du? ariskt ljus...
hårfärg och frisyr? typ långt, mörkbrunt och uppklippt
ögonfärg? blå-grå
mest nöjd med? vet inte...
minst nöjd med? jag vet inte det heller...
skostorlek? 35-36
glasögon? nänä.. jag ser skitbra...
har du några piercingar/tatueringar? 6 i öronen, 1 i naveln & 3 tattoos...


filmer?
filmer som tar, å säger nått.. och dirty dancing.. =)
låt? shit.. jag älskar musik.. men kan inte välja ut en så här...
årstider? höst å vår.. mest sensommar...
mat/dryck? en perfekt oxfilé, en kall bärs eller ett glas vitt...
djur? nej... nä.. tyvär asså...
färg? svart.. å rosa...
parfym?cacharel - amor amor
ämne i skolan? alla och inga...
sysselsättning? festa, lära mig saker.. kramas, umgås, upptäcka nytt..


vad använder du just nu för jacka?
ingen eller en svart liten grej...
vad använder du just nu för skor? blåa converse eller svarta ballerina...
favoritfärg på kläder? svart
favoritmaterial på kläder? silke...
vilka kläder skulle du vilja ha just nu? alla... är dock på jakt efter en skinnjacka...
favoritaffärer? alla och inga...
för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 0 - 2 000 spänn.. typ..
favoritmärke? gillar olika...
vad har du för tröjstorlek? 34.. small...

that's me...


lista.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha jag får väl göra det xD örebro där pratar ni lite ruligt elr hur? ska jag säga som kommer från norrköping :s waha. va jobbar du med för äckligt blev jag oxå nyfiken på? :p

2007-08-21 @ 19:05:24
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Maja

tack :) göteborg var häärligt! skönt och komma iväg, synd bara tiden går så fort!
hur går det på jobbet? drygt? :)

2007-08-21 @ 22:21:57
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0