kate, leopold och hm..

har precis kollat färdigt på en av mina favoritfilmer..
kate & leopold..

så fjantigt romantisk och jag älskar den..
=)

har även beställt lite kläder från hm..
fick höstkatalogen i vadå?, maj..
och sen dess har jag bläddrat och bläddrat i den flera ggr..
nu, äntligen har jag beställt.. =)
detta blev det;
    
som ni ser är det mycket svart för min del.. =)
sen får man ju detta gratis också..;

inte så pjåkigt.. svart också såklart..
allt detta för typ 400:-
you gotta love h&m.. =)

ska städa nu..
så duktigt är jag..
kram kram, ses

sen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

oooh jag ser vi har samma trosor:-) hihi..
ja jag blir fan trött på de här.. jag vill ju bada lite i sommar iaf.. som tur är jobbar jag ändå natt. så de är jag bara att kliva upp. men ledig tis-onsdag.. då ska jag bli en pepperkakak!! kraam!!

2007-08-04 @ 20:00:10
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0