knocked up..

och the illusionist var filmerna vi såg igår kväll..
båda var ganska långa,
liiite utdragna
men absolut värda att se..
the illusionist

var spännande och hade ett mycket bra slut..
edward norton är sååå bra..
knocked up

var allmänt väldigt rolig..
(insåg att jag vill nog vänta gaaanska länge innan jag skaffar barn..)
två filmer ni borde se..
gotti till filmen var;
svenska lantchips
geishachoklad
päroncider till mig och carlsberg t lars (båda alkoholfria såklart)
mmm...

nu blir det frukost, tror jag ska slå till på lite lätt vanliljyoghurt med havrefras.. =)
hörs senare.


filmer.

Kommentarer
Postat av: Daniela

knocked up såg jag själv för ett tag sen, helt okey film faktiskt. :)

2007-08-11 @ 13:26:27
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0