lovely lördag..

ja ännu en kanon-dag..
på alla sätt å vis..
å soligt värre..

började med att ta en fet sovmorgon..
sen en underbar frukost vid slottet
(andra sidan slottet än igår...)
kolla vad mysigt..;
   
såå skönt var det...

sen bar det iväg hem till far på lite lite kalas...;
  
 
vilket kalas då..
över ser ni lillebror å lillasyster..
(damen bredvid syster är en lady-friend till pappi..)
och sen har ni självaste fadern å en gooood efterrätt..
trevlig visit...

jag fick också presenter då dom inte kunde komma på min födelsesag..
(som var den 25 juni, för er som inte visste..)
detta fick jag;
 
örhängena har lillebor valt helt själv..
tycker det är imponerande då han bara är 10 år..
presentkortet var på skor, så det är ju skitbra..
å sen hade syrran hittat ett gammal kort på mig...;

hehe.. från juni -06 så bara ett år gammal faktiskt.. =)

sen har vi varit å shoppat lite (hrm, mycket) gotti för kvällen;
 
å köpte man två påsar från malaco eller ahlgrens så fick man detta;

å jag som älskar småprylar tyckte om den lilla presenten jag fick.. =)

ok, nu ska jag käka upp tunnbrödsmackan å kolla på film.
de två vi ska titta på är babel å idiocracy...
en seriös å en komedi..
yeay.. älskar myskvällar..
hoppas ni haft en lika bra dag som jag...
love you..


zoo.

Kommentarer
Postat av: Richard

Mmm, jag älskar också impulsköp, det är just därför jag blir helt crazy och pengarna bara flyger iväg :) Vet inte vart vi ska vara på kräftskivan, men det löser sig, verkar som alla kan nästa helg iaf, så det blir skitkul! Nu ska jag duscha, hej svejs!

2007-08-26 @ 10:19:06
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: Daniela

Vilken fullspäckad helt undebar dag ni hade igår! Ser ju jätte mysigt ut där vid slottet! Vilket slott är det? Vart bor ni?
SÅKLART jag ska visa er runt om ni flyttar hit till Götet, absolut! Glöm inte det nu då :D
Mmm Bakis cola är ju det bästa som finns! :P
Kramar!!

2007-08-26 @ 20:19:56
URL: http://neliz.se
Postat av: ELLE

Vilken mysigt dag hörre du:) och jag hade trevligt i lördags:P inget speciellt..Men rätt okej ändå! Hoppas din helg varit fin:P

2007-08-27 @ 12:58:14
URL: http://nilssonisabelle.blogg.se
Postat av: Emelie

Det är ett moussernade vin, finns att köpa på de flesta systembolag. :)
Ja vi hade ganska skoj faktiskt, men som ofta tyckte jag att förfesten ändå var roligast. :P
Du har haft en godishelg ser jag? Mmm gott

2007-08-27 @ 14:14:11
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Julia

ååh, det där ser hur mysigt ut som helst! värsta klockish-dagen alltså :D

2007-08-28 @ 01:16:36
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0