news..

sitter nu för sista timmen å säger;
-välkommer till com hem, du pratar med linnéa-
på mitt jobbs gamla adress..
imorrn är det packning och måndag;
fresh start..
ny adress..
yeay! =)

dock så har jag såååå boring..
kan inte du ringa å snacka m mig?
ja, du.
hehe..
jag sitter å leker med så'nt här;

det är kul å allt men är nog inne på min
femtioelfte
kvadratmeter nu.. =)

en annan sak;
röker bara 2 cigg om dagen nu..
förut var det ju 3..
men nu;
2... =)

tycker det är duktigt faktiskt.. =)

sen har jag funderat på att göra något som jag vill kalla;
veckans blogg..
(inte för att någon bryr sig om mina favoritbloggar, men...)
det kan bli skoj.. =)

å ja, det är väl alla news jag har just nu..

förutom att;
imorrn är det
fredag
yeeeees!


plast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0