no good tv..

onsdagskvällar brukade vara toppen..
gällande tv så att säga...
visst what about brian..
men orka top model efter sjuttioelva säsonger...

nåväl, blev en rejäl promenix..
ingen kofta... =(
men ett fiiiint linne som jag drömt om länge..
(det är helt sant, såg det för fleeera månader sen,
sen skulle jag köpa det och det fanns inte,
på skitlänge.. men idag fanns det..  =)...)

nu har jag duschat hoooot,
tagit en liiiten bit palle kuling-choklad
å snart blir det nog sängen..

en dag imorrn oxå.. =)


nighti.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe.. Ja men man får ju pengar åtminstone! :)
Alltså är topmodel varje dag eller? Jag lyckas jämt ute när det sänds :S

2007-08-29 @ 23:20:15
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0