oj oj oj...

vilken kväll det blev..
vin i mängder..
lite smirnoff på krogen..
en jäävla massa dans..
fyllekäk med pommes å annat skit..
å efterfest fram tills 4...
fuck me..

jag blir fan aldrig bakis
helt sant
men idag erkänner jag
att jag är dagen-efter-sjuk..

får helt enkelt slappna av
å göra ingenting..

=)

nån som vet om marie antoinette är bra?
ska nog kolla den sen..
återkommer med lite pics från igår..
oavsett hur jag mår nu
så hade jag skitkul igår
(förutom vissa missöden som inte behöver nämnas..)
I love you baby...
kom hem...


bakis.

Kommentarer
Postat av: Richard

Ja det var skojsigt igår! Jag har sett Marie Antoinette, men tyckte inte värst mycket om den. Den var rätt seg, hände inte så mycket...

2007-08-19 @ 17:51:21
URL: http://www.rillek.wordpress.com
Postat av: Daniela

Ååh älskar sånna "gamla" filmer där kvinnorna bär pluffsiga vackra klänningar!! Kan du inte säga några andra sådana filmer?
Själv kollade jag på "Becoming Jane" igår, också en sån vacker äldre film (hehe den SER äldre ut men är ny menar jag) Den va såååå bra, rekomenderar den!!

2007-08-19 @ 19:58:22
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0