om en bloggare..

hur fungerar allt detta med bloggare egentligen?
hur blir man en bloggare?
vad utgör en bra bloggare?

att blogga är kul.. men vid en viss gräns så undrar jag..

bryr man sig om läsarna?
bryr sig läsarna om bloggaren?
borde man lära känna läsaren?
ska man dömma en bloggare efter bloggen?
man kanske bara ska läsa varje inlägg och ta't som det står?
eller ska man försöka bli kompis med sina läsare/bloggare?
vad gör en blogg bra och rolig?
varför fastnar man bara för vissa bloggar och tycker att andra suger?
varför är vissa bloggare så dryga mot sina läsare?
och varför är det så drygt att bara vara en läsare?
..isället för någons vän...

kan man bli vän med en bloggare/läsare?
borde man kanske det?
ska man ta mer hänsyn till bloggare eller ska man fråga och kommentera vad fan man vill?
(personer som bloggar har ju valt att öppna sig för almänheten..)
ska man, eller inte, älska sina "med-bloggar"?
(som i medmänniskor..)
eller får man hata dom?
är det schysst att ignorera en läsare/bloggare?
eller att dömma en bloggare efter hans/hennes inlägg?

många frågor..
har du svar?
ge mig svar...


bloggare.

Kommentarer
Postat av: Daniela

När det gäller från "kan man bli vän med bloggare/läsare?" så säger jag JA, absolut. Mina bästa vänner har jag faktiskt fått genom bloggen. (kännt vissa av dem i snart 4år, japp im not one of the new bloggers) Även om kag inte träffat dem så vet dom sååå mycket mer än mina irl vänner. :)

2007-08-14 @ 23:42:06
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0