one tree hill..

gick inte så bra med marie-filmen..
ska dock försöka senare med lite hjälp från daniela...
tackar.. =)

har kommit ur sängen nu..
ja, nu.. så här sent..
jag är ensam å saknar min man..
(å är lite bakis-seg..)
så då får man ligga i sängen hela da'n..
var nere å köpte en kebabtallrik förut..
den var goood.. =)

nu kollar jag one tree hill..
har sett avsnitt 10, 11 å 12 på säsong 4..
snart 13 också.. yeay..
one tree hill är en av många väääldigt bra serier..

om du tittar på det, vem tycker du bäst om i serien?
och vem ska lucas egentligen vara tillsammans med enligt dig?


jag har alltid gillar brooke bäst.. =)

så nu ska jag dricka lite cola göra lite popcorn
och se vad som händer med alla nördar =) i
one tree


hill.

Kommentarer
Postat av: Y.

Såklart så ska han inte vara tillsammans med någon eftersom han utnyttjar chicksen till tusen. Nathan däremot är ett fint stycke kött.

2007-08-19 @ 21:42:02
URL: http://lightyearsaway.blogg.se
Postat av: Daniela

One tree hill har jag aldrig kollat på. kanske borde göra det? Iof så har jag waaay för många serier att hålla koll på som det är nu, och för en stund sen började jag kolla på Friday Night Lights. Jaja man kan aldrig få fööör många, eller? hehe
Wiho, jag blev omnämd i ditt inlägg :D
Huggisar!

2007-08-20 @ 01:44:21
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0