skyldig..

heeello...
slutar om 40 min..
yeees..
då ska jag få skjuts hem..
softa en stund...
sen promenera t stan..
shooooppa...
och powerwalka hem..

behöver varma tröjor,
har frusit heeela dagen..
vad tycker ni om dessa två;
 
jag älskar dom.. =)

men grejen är den att jag får alltid så'na skuldkänslor när jag handlar kläder å skit..
för jag å lars har ju gemensam ekonomi och jag handlar nog mest kläder..
så jag försökte få honom att köpa kläder idag också..
så han ska internetshoppa lite..
de e bra lars..

å andra sidan så ligger vi nog lika om man jämför med hans konsumtion av öl senaste året..
 
hehe....
för mig krävs det inte så mkt alkohol för att festa.. =)

jaja, å till er som inte riktigt förstod mitt förra inlägg..;
jag ska inte gå hälsocoach-programmet..
tackade nej tidigare idag..

allrighty then...

kofta.

Kommentarer
Postat av: Julia

koftorna hur fina som helst :)

2007-08-30 @ 12:06:00
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Daniela

Jättefina tröjor!! Måste också kolla höstgrejjer nu när pengarna kommer :/ Jooobbigt värre!
Grattis till programmet du sökte förästen! woho!!

2007-08-30 @ 22:05:36
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0