so bad...

I am so bad..
har fan inte skrivit på skitlänge..
det är synd att jag ska vara så olydig ibland asså..

här är iaf vad som hänt sedan vi for till södertälje i lördags..

söndag;
åkte helt otippat till badhuset sydpoolen i stälje.

bråkade lite med lars på vägen men annars helkul.
åt gooood pizza på fornhöjdens pizzeria..
(jag lovar, bästa jag ätit...)
med några av larsåkes kompisar..

måndag;
var i sthlm hela dagen..
åt lunch med svärfar och hans flicka =)
shoppade ballerinaskor och gick runt och allmänt hatade alla folk... =)
(det är ju så MYCKET folk där asså.. me don't like)
here u go;
  

tisdag;
hängde nere på stan i s-tälje..
fyndade blåa converse i stl 35 haha..

minifötter asså..
sen satt vi på bryggan med lite folköl och njöt..
  
molnen är coooola.. =)
asmysigt hade vi.. (förutom när svanarna nästan åt upp mig..)
sen mötte vi upp marc och becca och käkade pizza
(fan vad jag har käkat pizza då.. hehe fy...)
 
förflyttade oss med inhandlat systmet-alkohol till en plats med denna utsikt;
 wow, eller hur? niiice..

sen fortsatte kvällen på larsåkes trappa..
den bästaste trappan i hela världen.. =)


och i förmiddags bar det hemmåt med tåg..
hem till kära örebro..
här sitter jag på södertälje syd..


ikväll blir det the simpsons movie.. skoj värre..
sen får se vad som händer resten av veckan..
börjar ju jobba på måndag..
sug.. =(

men folket, jag hoppas att ni har haft det lika bra som jag för oj vad roligt och skönt jag har haft det.. =)
saknar redan


södertälje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0