the move..

idag var det flytt..
för jobbet...
alla samlades 9 imorse å ja, vi hade tur som kom ifrån vid 12.. =)
det var varmt, slitsamt å liiiiite vemodigt..
nääh. fuck that, jag har aldrig varit så glad över att flytta..
å jag har flyttat 13 ggr i mitt liv.. =) 
14 med denna gång..
hehe..

så här såg det ut;
 
 
 

busy busy..
hehe..
inte så roliga bilder för er som inte var där..
men ändå..
shit vad stuff asså..

näh nu ska jag ut i solen,
köpa lite gotti,
kanske sätta oss på en uteservering å välkomna helgen..
=)

på måndag är det nya tag..
ny start..
nya minnen..

tack hjälmarberget..
du gav mig en del bra minnen faktiskt..
dags att släppa taget dock..


ciao.

Kommentarer
Postat av: Julia

oj 13 ggr! jag har flyttat typ två xD ha en bra helg nu! kram

2007-08-24 @ 16:55:40
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Thorkristiane

I like your website. Good job.

2010-09-17 @ 08:28:57
URL: http://thorkristiane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0