the voice...

of hip hop and r 'n b...
är på här i kontoret..

men jag tänkte prata mer om the voice - våran röst..

det är så intressant att man aldrig hört vissa av sina läsare prata..
ännu mer konsigt tycker jag att det är att jag aldrig hört rösterna som tillhör de som skriver mina favoritbloggar..
skulle vara kul att höra..

kan ju gissa dialekter ibland men that's it liksom..
(undantag; de som lägger upp filmer på sig själva, but come on...)

någon mer som funderat på detta??
å du, hur låter din röst??

förklara... =)

nåväl, nu blir det frukost...


röst.

Kommentarer
Postat av: Julia

ja det känns så, förut när man gick ut och festade va det inget som betydde nåt speciellt förut att man hade kul xD på gott och ont det där. jag fick faktiskt igång min diskmaskin till sist förresten! woh, lycka :D puss!

2007-08-30 @ 12:07:51
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0