this day...

...has been murder..
bläää..
varit så uttråkad å arg å ledsen å odräglig mot folk som inte förtjänar det..
det värsta; jag vet inte hur jag ska skärpa mig, bli bättre..
=(

var olydig och köpte mig lite

gotti på jobbet för att försöka bli piggare/gladare..
men inte ens det fungerade..

vad ska göra för att komma i bättre form, psykiskt?

 jag, utan mitt ansikte som bara visar sura miner..
nu lagar jag mat; kyckling, ris och ostsås.. mmm..
kvällen aktiviteter; stirra in i väggen å vänta på bättre tider..
bitter, jag? nääh..


joo.

Kommentarer
Postat av: ~Johanna~

åh, vad got med cola och chokladboll!
Stor favorit ;)

2007-08-08 @ 20:50:33
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: En som gillar din blogg, mkt :)

Försök att göra sånnt du tycker är kul, det blir man glad av. Och försök ha saker att se fram emot, de behöver inte vara nått stort. Men kanske som att du ska träffa nån du inte sett på länge, nått roligt som händer eller nått kul du ska göra. De kan man glädja sig åt om man har tråkigt eller är på dåligt humör.
Lycka till :)
/ JAG <3 din blogg

2007-08-09 @ 09:58:30
Postat av: Maybach Cars

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2008-05-23 @ 11:27:27
URL: http://maybach-cars.blogspot.com
Postat av: Maybach Cars

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2008-05-26 @ 13:50:50
URL: http://maybach-cars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0