this evening..

har varit skön...
städade lite, packade upp och rensande...
vi tömde våran spargris som blivit full..
(som faktiskt inte är en gris men skit samma..)

kan du gissa hur mycket pengar som vi fått ihop??

sen åkte vi på en kvälls-cykel-tur till statoil och köpte lite gotti..

mmm..
och om det är nå'n som tycker att jag blivit lite väl onyttig nu så behövs inga kommentarer..
jag vet om det, tack.
men oj vad gott det var.. ser ni så mycket man kan njuta av på bilden...? =)
(ps. sommarchipsen hånade jag i affären men dom smakar verkligen sommar... wow-faktor på dom.. =) asgoda..)

sen kollade vi simpsonsfilmen och den var helt ok..
som en av s-täljefolket sa; det var som ett långt och kanske kanske lite utdraget avsnitt..
men som sagt, helt ok.. =)


you've got to love the simpsons.. =)

nä nu blir det ett stort hopp i nybäddade sängen för lite skönhetssömn..
god knows I need that.. =)

dröm



vackert.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag gissar på 410,50kr.
Hoppas ni får några sköna dagar på slutet av semestern och sedan vandra med gud! Allah akbar!

2007-08-02 @ 12:45:27
Postat av: Magnus

fakk! jag glömde sedlarna. life suxx!!

2007-08-02 @ 13:22:49
Postat av: katti

hihi, jag tycker du förtjänar godiset... så söt som du är...
jag älskar också weeds! helt sjukt bra! tyckte inte det förut men nu gör jag det... skrattade som fan när hennes son fick en ny bil pga sin flickväns abort... o försäljaren sa "Då har jag perfekta bilen"
haha, lite försäljar humor...;)
hoppas du har det asbra.. jag kanske ringer nån dag..

2007-08-02 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0