värk & kuponger..

flickor där ute,
ni förstår min smärta som jag har..
det är inget att gömma att det "var dags igen" idag för mig..
fy fan..
det mest orättvisa och onödiga med att vara kvinna..
eller finns det någon där ute som gillar "den veckan" eller?
naej..

fast tur för mig så lyckas jag alltid på en kupong för gratis skydd

precis lagom varje månad...
så jag slipper iaf betala för skiten...

får väl trycka i mig en av dessa;

så jag klarar av resten av dagen..
suck..

har ni några tips för att minska smärtan??
ge mig..

ob.

Kommentarer
Postat av: Caroline

En riktigt varm dusch med vattnet mot magen brukar hjälpa en del och även att sitta på toa en stund (20 min) och "krysta". Av någon anledning minskar smärtan (åtminstone på mig) när jag gör det.

2007-08-13 @ 17:24:48
URL: http://rockaholic.blogg.se
Postat av: Daniela

Nått varmt mot magen hjälper som bara den för mig. Kankse en vete kudde som man lägger i micron? själv har jag en sån vattenpåse som man fyller med kokhett vatten, lovely! Men annars funkar en vanlig petflaska med nått tyg lindat runtomkring. *tips tips*

2007-08-14 @ 01:00:39
URL: http://neliz.se
Postat av: Anonym

Det finns bara en sak som riktigt hjälper men det är nåt man verkligen inte brukar vara sugen på just denna tid i månaden. Att ha sex. Eller i alla fall att få orgasm. Just så är det.
/karin

2007-08-15 @ 12:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0