vilda diskussioner..

pågår på jobbet ang hur vi ska inreda vårat nya kontor..
ni förstår, detta är speciellt för oss, vi har inte haft ett kontor innan..
så jag och mina två pojkar som jag jobbar med sitter och diskuterar..
pojkarna vill ha detta;
 
en milkshakemaskin och ett flipperspel..
på kontoret..!! =)
jag föreslår detta;

en yogamatta och kanske en boll till..

så, vilket är mest troligt att vi får?
haha..
en matta såklart..
kanske inte en boll dock..
men jag har iaf bestämt att vi ska inreda kontoret i svart och rosa..
hihi...

vad tycker du att vi ska ha i vårat kontor??

nu ska jag jobba..


yoga.

Kommentarer
Postat av: Egoina

tack! jag vill gärna ha en annorluna och wierd blogg. haha. ja, ibland får du till och med läsa det med ganska mycket salt..

2007-08-06 @ 15:20:48
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: sanna

svar: åh, jobbigt nu när det är så soligt ute.. men du får ha en bra dag iallafall.

2007-08-06 @ 15:27:04
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0