we..

idag har vi vandrat runt lite på stan..
lars behövde kläder..
och jag med såklart, som alltid.. =)
vi var bara inne på 3 affärer och handlade i allihopa.. =)

här är inköpen;

en väska från åhlens
en "crip-flag" från carlings
och resten från we, där det var 70%
yeeeaah!
väskan,svarta t-shirten och trosorna är mina, resten larsåkes.. =)
mycket nöjda är vi..

ikväll blir det nog mera myskväll men först ska vi ut å äta någonstans när solen är så himla vacker och skön..
ha det skitbra nu gott folk..
hörs sen..


 

rea.


Kommentarer
Postat av: Sarah

TACK!!
de där ska jag köpa!! blir man inte uppsväld då heller? å jag kan äta ben&jerry-glass?
tack för de rådet.. köps de på apoteket?
KRAM

2007-08-11 @ 19:08:34
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: OVSC Valley Park

Galet. Sitter med min crip-flag runt halsen nu. Den ultimata asscessoaren. Can't stop, won't stop.
Hälsa mannen!

2007-08-11 @ 20:51:48
Postat av: Sarah

TACK du är bäst!

2007-08-11 @ 21:16:50
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0