willys å ont i magen..

har storhandlat på willys..
jobbet ligger ju granne så d e bra.. =)

handlade allt från kycklingfärs till toalettborste..

och tänkte fråga, vem av er bloggare äter
fazers rostis...?
kommer ihåg att det var nå'n å nu har jag oxå provat..
mmm..
med stekt ägg på..

sen åkte jag ju iväg å handlade subway-lunch förut..
å slarvade..
jag, ostälskaren glömde ta ett mjölkpiller innan jag åt..
å nu får jag stå mitt kast å går runt med aaaasont i magen..
klant...!

nåväl, imorrn, fredag.. skööönt.. =)
some funny pics now;
  
 

ye ye, okey.. =)


ajaj.

Kommentarer
Postat av: ELLE

Mmm vad gott det lät, vill att det kommer hit NUU:D Men det är här senare i höst så! Jag äter ibland Fazer rostis men har aldrig sagt det i bloggen hehe:P

2007-08-30 @ 21:50:01
URL: http://nilssonisabelle.blogg.se
Postat av: Julia

njao, pappa bor egentligen oxå här men han jobbar alltid sent och börjar tidigt så man träffar honom typ aldrig här hemma iaf xD va sööt du är på korten! västa värsta ;p

2007-08-30 @ 21:56:15
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0