julafton -07...

jorå, då var allt det roliga slut..
jippi.. sån't fuzz varje år..
fattar inte...
men men, jag hade en trevlig dag..
kvällen var mysigast, då jag å lars var hemma hos oss..
myste å kollade på bra filmer.. =)
här är lite pics iaf..
på bilderna ser ni;
mig, lillasyster, lillebror, mamma och janne (mors man, lillebrors far)
  
  
 ja, fler bilder kommer sen...
men nu, till klapparna jag fick;
image995
här är några;
1. fjällräven kånken ryggsäck
2. 4 st badlakan
3. glasskål med linneablommor på
4. liten glasängel..
5. två porslinsänglar
6. olivtvål
7. bok; under mandelträdet
8. xmen trilogy TILL LARS från min familj
9. anteckningsbok
10. läkarbok
11. 'påse' med rosa sidennattlinne i...
12. två par svarta leggings..
13. neccesär..
14. sadelskydd...
15. amor amor; parfym och parfymlotion
16. en hel bunt med LP-skivor..
å sen fick jag;
 så söööt.. en jordgubbsälva..
  
en ljusslinga, av änglar.. =)
 ja, ni ser vad det är...
och här är favoriterna;
  
japp that's it folks..
jag å lars ska byta klappar om några dagar..
allt är så fullt upp nu iaf..
ska byta med far och småsyskonen där också..
får se när..
oh well, det kommer som sagt mer bilder sen..
hoppas ni haft det bra..
å ps. grattis jesus, på födelsedagen.. =)


jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0