lite si å sådär..

ja lördag igen..
härliga lördag..
sovit jättelänge idag.. å ätit jättegod frukost..
tänkte bara lägga in lite pics för jag är nämligen busy med att njuuuta...
=)

 
ett par av byxorna som jag sydde om hos mormor häromdagen..
okey right? =)
 
coca colaälskaren jag fick ett fint glas.. =)
  
kvällens mys...
med en cigg eller två och coooola å isvatten.. =)
å här är ADVENTSKALENDERN som min underbara man köpte till mig häromdagen..
som en överraskning..
såååå härlig är han...

första luckan är nu öppnad... =)
ja.. igår var en bra kväll..
trött värre var jag men lite tv å vi såg bl a;
 som ungefär är en tidig variant av;
som jag för guds skull hoppas att ni har sett..
nu kolla jag hur som helst på den här nördiga filmen;
 men jag har inget bättre för mig..
inväntaren film med favoriten jessica alba;
 kan vara rooolig..
nä nu får ni klara er själva..
bye!


lördagen.

Kommentarer
Postat av: Julia

låter myys :D hähä. fan en adventskalender måste jag ju ha, med choklad i givetvis! har lite svårt för det där dock, brukar äta upp det mesta på en gång. dom borde ha lite fler bitar i varje lucka :p

2007-12-01 @ 19:27:36
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Daniela

Haha jag köpte 6st 2L color för att få just ett sånt sett med glas :P Likabra när man ändå köper cola varje dag.
Kramar!

2007-12-01 @ 19:48:29
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0