addicted...

jag är så beroende av att surfa omkring och handla saker på internet...
höll nyss på att beställa igen..
näh.
måste tagga ner lite.. =)
men jag är faktiskt en liten fegis ibland när det gäller att beställa kläder ...
blir nojjig att inget ska passa..

men vill iaf tacka alla bloggare som ger mig sååå bra tips..
blir ännu mer besatt nu..
men det är egentligen bara kul..
(hehe säg det till min pojkvän och vår gemensamma ekonomi..)
anywho, är inne på min fanta (som jag unnar mig sä här sista dagen innan hälsomånadens start) och får åka hem om ca 1 tim 50 min...
yeay..
då ska jag handla och sen laga god och nyttig mat till mig och mannen så åkte hem för 10 min sen.. den jäveln... nääh.. =)
hörs.
sleep well...


nätet.

Kommentarer
Postat av: Richard

Taco taco! Usch, Néa! Jag är så trött så trött! Jag behöver skaffa mig ett nytt jobb. Det här funkar inte längre. Jag vill hem och sova nuuu! Fyfan vad trött jag är!

2007-07-04 @ 08:43:22
URL: http://rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0