älskar semester...

.. det är så skönt..
att vara ledig..
vill ha längre tid på mig så jag hinner göra allt...

idag blev det mysig frukost till filmen epic movie..
en så'n där parodifilm, inte så kul men helt godkänd frukosttv...=)

sen åkte vi till lager 157;raw..

jag på busshållsplatsen, med en redigt skeptisk min.. =)

införskaffade en paul franktröja.. snygg tycker jag...
(blev dock besviken för jag hittade inga byxor...)

cool bild som visar hur stor världen är för lilla lilla mig.. =)

allmänt bra dag...
för att sedan ge oss krafterna tillbaka blev det detta;

kycklingburgare med fullkornsbröd..
mmm..

ikväll blir det ghost whisperer och nya coola serien jericho på tv4+..
och kanske filmen the pursuit of happyness med will smith..
om jag orkar.. =)

blir nog en bra kväll...
en allmänt bra

torsdag.

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag vill oxå tilllager 157 NUNU!!

2007-07-21 @ 07:48:26
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Sarah

ja du.. den är väldigt fin!

2007-11-04 @ 16:51:05
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0