ännu en fuckad sommar...

..tror jag bestämt..
förra sommaren var nästan, nästan hemsk..
kunde inte vara inne eller ute...
men men. snart är mysiga hösten här..
(vill ha sommar, missförstå mig inte men som det är nu är bara jobbigt...)

nåväl idag har jag varit ute och gått ganska mycket..
har lyckats hålla mig undan regnet alla gånger faktiskt.. =)

kollade evan the allmighty imorse..
ni vet som i bruce the allmighty..
den var faktiskt kul...
värd att se...

sen handlade jag lite gott..

och så kollade vi på fantastic four 2...
den var fan skitbra.. älskade ettan, såklart, jessica alba är ju med..
och tvåan var också bra..
jobbigt att sitta inne i detta jobbigt väder dock..
fick världens huvudvärk förut.. hm..
här sitter jag nu och är utslagen...

suck..
blir nog lite rea-spaning imorrn..
yeay..
min lars säger att shopping är vägen till min lycka.. =)
stämmer lite kanske..
å andra sidan så gör han mig lyckligast i hela världen av bara en liten puss..
tack babe...

hörs folket.. nu ska jag ta en...



 

cigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0