ännu mer shopping...

hehe..
shopping är nog vägen till min lycka..
även om jag önskar att fallet vore raka motsattsen.. =)
har spenderat massor med pengar idag.. 

tog coola gratisbussen till mariebergs köpcentrum med

syster och

bror..

hade en astrevlig dag..

shoppade mysig pyjamas-eveningwear från hm;

50:- for the whole set.. yeay..
och coola, assköna jeans...;

var lite osäker på dom men nu hemma så känns de skitbra.. =)
köpte även ett par jättesköna och sexiga trosor men de fick inte vara med på bild.. =)

sen åt vi lite mat;
 
kycklingburgare med ost på mcdonalds..
lite olydig mot dieten men det är fan semester nu.. =)

sen promenerade vi till ikea och där köpte jag nya kuddar,
gosa dåsa och gosa krama
skitsköna.. =)
sen en ny tvättkorg, spännande värre men våran höll på att falla isär.. =)

sen en liten present till mannen som låg hemma sjuk idag..
två stora ölglas.. =)
blir nog uppskattade...

well that´s all for me..
nu är det helg igen..
och det betyder nog...


party.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag ser ost och andra onyttigheter i din blogg varje dag ju.
Du är lite som en alkoholist. "Idag får jag äta ost för det är semester". "Idag får jag supa till för det är fullmåne". Letar anledningar och så, inte bra Linnéa.
Håll dig till shoppingen, det är ju där Du får din energi! :)

2007-07-21 @ 01:54:48
URL: http://oskarg.blogg.se
Postat av: Oskar

Klart det viktiga är att man mår bra, så är det.

2007-07-21 @ 04:04:44
URL: http://oskarg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0