äntligen internet..

nu kan jag äntligen blogga hemifrån.. =)

och semestern har officielt börjat. yeay..
helgen då;
fredagen bestod av lite fest och mildare utgång..
nice..
    
fint väder så lite parkhäng.. skön kväll..

sen följde jag med några brudar ut till frimis på lördagen...
det var faktiskt kul..
  
vill dock tillägga att jag hade rätt; alla är bara fulla och ute efter ragg så.. hm..
anywho..
idag har jag legat i parken då vi äntligen fått en perfekt sommardag..
sen åkte jag inlines och tränade lite..

fullkornspasta och kycklingköttbullar... mmmm

...snart börjar my name is earl..

så folk, vi hörs..

kraaam


internet.

Kommentarer
Postat av: Lovemeadowlands

Nice security code.
Does it work?

2007-12-21 @ 02:04:46
URL: http://lovemeadowlands.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0