frankie says relax...

tänkte säga god morgon.
eller ja, morgon och morgon, har varit uppe sedan sju, men jobbet börjar nu... =)
igår hade jag en extremt dålig dag.
jag tror inte nå'n riktigt kan fatta hur nere jag var.
och arg.
usch.
men idag känns det bättre.
tror jag.
vill bara vara lycklig och glad......

och sen vill jag ha den här tröjan;

om någon hur jag kan få tag på en så'n, let me know...

har ju börjat min hälsomånad nu igår btw.
stor hemmagjord sallad till lunch igår och kycklingiflé, bulgur med liten sallad och ajvar idag.
varje morgon 40 min powerwalk och 50 situps och arm och ryggstyrka..
får se hur det går men jag har en positiv inställning så vi hoppas på det bästa...
kyssar gott folk...
ge mig....


harmoni.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahah.. ja men jag med!! jag höll på att skratta ihjäl mig. därför den kom in:-)
kram på dig.. och ha en toppen semester du med

2007-07-05 @ 11:53:13
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Sarah

men oj va skoj:-)
jag köper crackers på ica. kanongoda.. men de är ju olja i dom. dock lite mindre än chips. och ibland sk aman äta gött.. jag har ätit gött i över en vecka nu ja.. så de blir inte nå jeans på ett tag nu. haha! kram*

2007-07-05 @ 12:32:34
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Isabelle

tishan finns på urban outfitters om du inte hittat den ännu. (den är så sjukt snygg!)

2007-08-06 @ 18:25:02
Postat av: Linnéa

Wow, tack Isabelle.
Har du ingen blogg jag kan få läsa? =)
Take care.

2007-08-06 @ 18:27:51
URL: http://modjiff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0