gott & blandat..

kära måndag... du suger... jag hatar dig.. enda anledningen till att jag välkomnar dig är för att du är ytterligare en dag närmare semester... men annars kan du gå och spola ner dig själv i toaletten..

nåväl.. här är helgen som gått;
fredag;
systemet, burgerking mmmm, handlade gott, sen hem för att göra oss iordning oss inför kvällen som skulle bli födelsedagsfest för lilla mig. =)
jag o lars startade i parken i skön sol, med öl/cider, cigg och engångsgrill som väntade.
 haha.. lars röker med min fot..
 kolla vad mysigt..
 lars grillade lantbröd med mozzarellaost, soltorkade tomater, rödlök och champinjoner i...
sen kom det fler folk...
  
trevligt värre i parken.. men solen gick till slut ner så vi begav oss in i vår lägenhet...
lyssnade gamla klassiker från -97 och liknande.. dansade, flummade och hade så kul att krog-planerna gick i sopen. askul. hade inte träffat maja (kortet över till vänster, blondinen till höger) på mer än ett halvår..
här är lite bilder från festen inomhus.. =)
 sanchez och hans polare... första gången jag träffade honom (lars kompis), skitskön kille...

 maja, fia och jag... vilken team.. =)

fick boken "kvinnor som tänker för mycket" av özger och hans kompisar.. ni vet den som jag pratat som tidigare som passar mig så bra.. =) vilket den gör..och av denise (blondinen på samma kort som maja) och emelie (denises tvillingsyrra som inte var med då hon bor i london..) fick jag detta fina halsband från urban outfitters... fresh, yes.



var inte så bakis på lördagen dock så sov jag jävligt länge.. sen åt jag asgod frukost och åkte upp på stan i regnet för att byta en bh som lars köpte i present (bh:n flashas förresten ganska bra på bilden över här.. hehe)..
hittade den i rätt stl, handlade, träffade lars på videobiljarden och hyrde film...

här ser ni lördagkvällen;


bagels med creme cheese och kalkon, fanta och exotisk juice, cheese crunchers mmm, melon, fazerchoklad och körsbär och körsbärstomater tillsammans med "stranger than fiction" som var skitbra... skitbra.. se den, bums..

söndagen bestod av att jag målade en blompedistal och en liten tvbänk svarta (har inga bilder tyvär..) sen åkte jag och handlade och lämnade filmen och hyrde en ny samtidigt som lars dammsög och skurade golven hemma efter fredagens stök. sen tvättade vi, lagade mat lookie lookie...
 
laxfilé med mozzarellaost, färskpotatis, hollandaissås, körsbärstomater och isvatten.. yum..
och sen kollade vi på the departed som fan, var ritkgit bra.. tipsar om den också..
sen zzzzzz och nu är jag här..

I guess that's it.. for now..
ska nog jobba nu... hehe...

ps. många bloggers tar kort på sina badrumsskåp eller garderober och visar sina läsare...
 men jag tänkte att vi gör så här

och jag utmanar er alla att göra lika.. come on..
hörs. püss...

kylskåp.

Kommentarer
Postat av: Maja

aha hälsocoath, vart läser man till det? :) Jag är klar om ett år, sjukt va tiden går snabbt!
oh va mysiga bilder du lagt upp.. min favoritmat där också, det bästa på sommaren: lax och nypotatis!! himmelriket :D gärna med hollandässås eller gräddfilsås och gräslök till ;) och coctailtomater förstås..sen är jag nöjd haha! ha en bra kväll!

2007-07-02 @ 16:07:03
URL: http://majapirayan.blogg.se
Postat av: Coskun

Heeeeeeeeeeeeeeeeej Linnny...Va roligt de va o läsa lite av din blogg...Aiiiiiiiiiit tung eru.=)..Bra att man börjar äta nyttigt.De skulle va bra om de smittar av sig...Jag har med mig plättar o jordgubbsylt till lunch hehe...pussssss

2007-07-13 @ 11:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0