hälsomånaden...

...börjar imorrn..
har redan förstört den här dagen med tankte på att jag träffade mamma som lämnade dieten efter frukost och efter inhandling av lunch.. så jag unnar mig idag med ett par sista frestelser. dessa är; en liten cheeseburgare från max, som jag bara älskar, en fanta från maskinen på jobbet och en eller två dumle efter lunchen.. men sen efter jobbet ska jag handla och sen kör jag igång.. hoppas det går bra, önska mig lycka till.. =)
här är min handlingslista;
havregryn
rallarhalvor
verum hälsoyoghurt
avocado
tomat
paprika
melon
gurka
nektariner
keso
räkor
lax
fetaost
mozzarellaost
ajvar
chilisås
gräddfil
cashew och mandelnötter
morötter
blåbär
hallon
brämhults
mjölk
.......
sen kommer jag säkert på mer kul i affären..
detta kommer bli skitbra.. mmm..
 
tack å hej för nu... kyssar från mig...


diet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0