home again..

och jag saknar redan mina små kusiner och kära moster.. =(
blev ett sorgligt farväl imorse när jag skulle ta 11.15 bussen hem till örebro..
älskar lindesberg, en av mina favoritstäder faktiskt..

här är lite bilder;
 
på bussen dit, kusinerna hade varit hos mormor i ö-o.
 
minikusinen,sandra fick paket, fyllde 5 år nyss..
 
dessa låg i paketet.. =) stl 26, vad säger man om det...? söööt..

dom hade en liten pool.. becki 13 år och sandra 5 år.. gulligast...

kolla in glassen till höger på bilden.. fett stor.. och god.. =)

här softar jag i hängmattan med nackspärrskudde.. (har fortf lite ont men inte lika farligt..)

och här har jag ritat alldeles själv på marken.. =)

så detta var min lilla get-away.. mys-pys var det..
pizza, chips, flintastek, nicke nyfiken på film och en massa sockerdricka.. =)

idag kommer mange (nära vän till lars) och hans flicka karin.
gissar att det blir fylla värre..
och imorrn bär det iväg till södertälje så jag får passa på att njuta av den lilla stunden jag är hemma.. =)

love you all..
talk

soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0