long time, no see..

näh men nu var det allt länge sen..
kan skylla lite på att jag varit sjuk.
eller ja, krasslig iaf..
var hemma från jobbet igår.. skönt, men blir lätt uttråkad..
vet ni vad jag gjorde; kollade på bridget jones, så jäävla bra asså.. och gamla lois & clark avsnitt
..tyvär så hade jag jag bara julavsnitt så nu vill jag ha vinter och christmas.. =)

nä men helgen som varit har varit asbra.......;
fredag, hade redan fått mina grejer från e-beautyshop, blev glad, hämtade ut och här ser ni dom (tillsammans med inköpt ny almenacka (i moleskin) och cool, asbra penna)
 blev helt kär i läppbalsambollen som min kusin skulle få så jag bestämde mig för att behålla det själv.. =) och oj vad mumsigt det smakar.. (lars tyckte däremot att det var för sött och sockrigt.. hehe)

fredagkväll; förfest med gamla vännen katti (och fler...)
 I've missed you girl...
och sen ut på krogen och dansade våra asses off.
var skitroligt faktiskt.. blev lite reunion från gamla jobbtider också..
nice.. nice...
helnöjd med den kvällen faktiskt..
alldeles lagom mycket alkohol också...

lördag var en duktig dag.
var ute och gick massor och uträttade ärenden, handlade, hämtade ut biobiljetter och hyrde filmer...
och här ser ni lördagkvällen;
 
krav-chips, ciabatta med ost till mannen och körsbärsost till mig.. mmm.. öl till han och exotisk juice till henne..

till tv:n blev det natt på muséet (talar för sig själv, var asrolig... älskar ben stiller och owen wilson..)
och candy med heta heath ledger. ( handlade om knarkmissbruk, kärlek och madness.. halvledsam men bra...)

som sagt, på söndagen vaknade jag och var helt genomförskyld. usch, passar inte bra nu när min hälsomånad är i full gång (kan ju inte träna när jag snorar och hostar heller).
här är iaf söndagsfrukosten;
 honungste i gulligaste koppen, erkänn?, brämhults apelsinjuice, ost på lingongrova och halv liten ciabatta med sista körsbärosten.. (älskade körsbärsost redan som väldigt liten och mormor brukade alltid köpa med det till mig när hon hälsade på.. =) och nu köper jag det själv...)

sen gick lillbrorsan och larsåke på transformers och den var tydligen "skithäftig!!"
hehe... skulle aldrig bli exalterad över att gå på den filmen, jag längtar efter harry, kära mister potter..

ja och sen var jag hemma måndag och gjorde som tidigare beskrivet. (gjorde även 200 sittups trots förskylning...)
kvällen bestod såklart av detta;
image63
han är väl bra. så bra. och het, eller? =)
take care folks...
and keep on coming back, it works...
puss å kram, jag älskar er till stjärnstopp...

ps. antal dagar kvar till semester....;



 

4.


Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag blev förvirrad av att läsa detta, haha. Men kul är det, i alla fall.
Allt gott, Oskar.

2007-07-10 @ 16:27:06
URL: http://oskarg.blogg.se
Postat av: Maja

va bra att du är nöjd med dem! hoppas jag också blir det och slipper illamående och sånt :) en dag är ju okej haha..

2007-07-11 @ 14:42:23
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0