oh well..

...skaffade broadband today..
 
(vilket känns sådär eftersom att jag jobbar på com hem.. hm..)
men yeay för bredband hur som helst...
bättre sent än aldrig..
vilket innebär att ni alla kommer att kunna läsa om mig och mitt underbara *hrm hrm* liv under hela  min semester också.. vilken lycka.. =)

här sitter jag (igår) på väg hem från jobbet (vissa åker fortfarande buss..)

och även om jag typ ler så hatar jag allt..
blir dock snart glad igen eftersom att jag faktiskt är på väg hem..

här är imorse, ser ni hur trött han är min vackraste hetaste lars... =)

lite mörkt men check out the alfa-krull man.
awesome.

här är en av de sexigaste brudarna i universum..

erkänn?

oh well.
ska ta mig en rökpaus nu.
fuck jobb.
fuck allt.
smell ya later.
detta är kvar till semester btw;

tomorrow.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hejsan:-)
det är 25 på dom jeansen.
vi har samma bredband.. swofff säger de bara;-)
ha en bra dag!!
kram:-)

2007-07-12 @ 16:09:10
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0