powerwalk, överföring & krogen...

idag vaknade jag 13.00..
hehe..
mannen min vaknade 14.00
kollade på "måndag hela veckan" med bill murray..
så jävla bra..

nu har jag powerwalkat, långt och länge..
duktiga jag.. =)
ska föra över pengar åt mannen..
får se om jag klarar av hans krångliga internetbank.. =)

ikväll blir det frimis..
lite krogrunda med tjejerna för att dansa och ha trevligt..
var ett tag sen jag följde med faktiskt..
har egentligen slutat förstå det där med krogen..
alla bara raggar och blir fulla..
men å andra sidan så är vi alla olika..
och tycker om olika saker.. =)

visa ord va?
hehe...

så gott folk..
vi hörs..
och kom ihåg..
ni är vackra!
vackrast!

vinkväll.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hejsan!
hoppas du har en bra dag! här skiner solen, nä vänta inte nu... jo nu så.. ja du fattar.. vart fan är sommaren?
kram

2007-07-15 @ 14:31:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0