surfing & babes...

... sitter här på jobbet, slutar 19.00 idag och surfar runt.. fy fan vad mycket det finns på nätet asså.. vet att det inte kommer som nå'n nyhet för er men shit man kan verkligen hitta vad som helst.. jag blir både förundrad och förbryllad... tänkte att jag skulle påpeka det bara.. =)

sen har jag kommit på att det finns såå många snygga människor här i världen och kvinnor är vackrast...
(förutom lars..)
så ska jag lägga in lite bilder på några av de vackraste.. detta är ingen toplista och det finns säkert massor av tjejer som är hetare.. men ibland så bli jag bara så där ååh.. fuck, varför kan inte jag se ut så där...
         
jag ska motivera just dessa val.. adriana lima är ju bara så het, hon är så petite och söt men samtidigt så jävla sexig.. och alla rätt vad gäller ansiktsdragen, hon hade tur vad hon än ärvde....
kiera är en av mina favoriter, hon är sig själv. det gör inget om man är pinnsmal och har små bröst... hon är skitsnygg här tycker jag...
natalie portman är oftast mest fin när hon bara är hon. som typ i fimen garden state. men här, som tillfixat rockig så blir hon smashing..
miss alba är snyggast av alla.. hon har allt. allt.. synd bara att hon verkar lite lite för perfekt. man måste ha lite negativa saker..
mary-kate är absolut den coola systern bortsätt från påstådda knarkmissbruk och ätstörningar. men hon är lätt hetast.. lätt...

well well.. återkommer med fler hetingar.. men nu ska jag räkna ner minuterna till hemgång..
ps.hemliss; imorrn börjar hälsomånaden.. 5 veckor... cool diet från mor.. hon är så jäkla bra.. bäst att ha disciplin.. men vill jag så kan jag.. och det här är sant...

bye now..


hot.

Kommentarer
Postat av: Maja

mm adriana lima är min favorit, sådär hade ju inte varit fel och se ut.. man borde inte få se sådär bra ut haha :D både söt och sexig, not bad!

2007-07-04 @ 15:12:42
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0