take your pick..

så här trött är jag idag...

riktigt söt bebis btw..

jobbar å sliter som fan (förutom nu då.. hehe) och kom å tänka på att mitt liv är så trist ibland..
jag gör samma sak varje dag och hinner aldrig göra det jag vill egentligen..
tur att jag har semester snart så att jag kan bryta mig ur denna hemska vardag..
blä..
jag har drömt mig bort lite och tänkte att ni skulle få göra det också..

först;
     

vem skulle du vara??

tänka att vara en disney-prinsessa, vilket liv man skulle ha.. =)

ok ok next. när ni valt vem ni vill vara av övre flickor så får ni välja här;

      

vem som ska rädda er när ni hamnar i knipa eller trubbel.... who's it gonna be? take your pick...

(ni killar som läser få helt enkelt välja vilken superhero ni vill vara och sen vilken av prinsessorna ni vill rädda..inte lika kul för er dock som får gå hem med en tecknad flicka.. hehe.. vi får ju en livs levande karl...)

detta var kul.. mer av sån't här slag blir det lätt..
så snälla gott folk, lämna ett litet meddelande om vem ni helst vill vara och bli räddad av/rädda så ska jag räkna ut vem/vilka som är mest populära... =)

fun!

'till next time..
stay cool...


 

välj.


Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag vill vara Fantomen och rädda Lilla Sjöjungfrun, inget snack.

2007-07-11 @ 15:22:25
URL: http://oskarg.blogg.se
Postat av: Anonym

Helt klart wolverine och rädda skönheten!
hon är sjukt snygg! wolverine är typ hur bra som helst! dock är nog stålmannen bättre! men han är så Pk-god!

2007-07-11 @ 15:43:55
URL: http://silverturken.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag vill vara Wolverine, för han är tuffast, och jag vill rädda alladins brud, för hon verkar normalast och snyggast.

2007-07-11 @ 15:44:27
URL: http://blogg=waste.se
Postat av: Lina, du vet inte vem. ;D

Lätt Ariel, och bli räddad av Batman. ;D Yeah

2007-07-11 @ 16:24:46
Postat av: Maja

synd att du inte hade rätt storlek då hehe :P
Åh vilken kul grej! När jag var liten ville jag alltid vara Ariel, älskade undervattensvärlden för den såg så mysig ut och så "gömd" från den riktiga världen :) tycker fortfarande Ariel är finast :) Och hade jag hamnat i knipa hade jag nog valt Fantomen eller Wolverine..de är helt klart hetast haha! vilka hade du själv valt?

2007-07-11 @ 16:43:36
URL: http://majapirayan.blogg.se
Postat av: Linnéa

Okej, självaste författaren ska skriva nu; =)
då jag är kaxig och absolut en tuff brud så måste jag välja att vara jasmine från aladdin, kolla hennes min bara.. tuff å kaxig.
sen vill jag självklart (som jag velat i heela mitt liv) bli räddad av stålmannen. (även om hugh jackman som wolverin är ashet...och zorro är riktigt sexig..) han är min ultimata man (förutom larsåke..) that's my final answer.. fortsätt svara så kommer det mer liknande..
bye now...

2007-07-11 @ 16:48:36
URL: http://modjiff.blogg.se
Postat av: Linnéa

okej jasmine ser ganska deppad ut på bilden, som om hon bråkat med aladdin. men det betyder att hon inte är en pushover. hon står och surar tills han kommer och kryper.. me like.. =) hehe.. detta är ju askul..

2007-07-11 @ 16:50:58
URL: http://modjiff.blogg.se
Postat av: Sarah

sikken söt baby!! ¨
om jag skulle vara en prinssesa av dom skulle jag välja.... hmmm.... ariel!
grabbarna stålmannen:-)
vad har du för storlek på jeans.. har et par diesel som nästan aldrig används.. blåa!
kram

2007-07-11 @ 17:19:49
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0