vad har hänt?

...med alla mina läsare?
tröttnade ni eller?...
näähh.. =)

tänkte bara dyka in lite snabbt då här innan frukost med shrek 3 och säga att jag i helgen såg
 blood diamond
 och the last kiss.. (trots att ebba von sydow sa att den var skitdålig..)

blood diamond var spännande, gripande och allmänt bra...
leonardo är fan en så'n jävla bra skådis asså..
helt sjukt vad han kan spela sina roller som han får bra..
sen att han ser bra ut är bara ett plus.

the last kiss började oväntat och ok, ebba lite tråkigt och kanske dåligt..
men sen tyckte jag att det satte igång och sa någonting..
men det är ju olika för alla..
i slutändan var jag glad att jag sett båda filmerna,
so I guess that's good..

igår kväll blev det spiderman 3 också..
var inte lika upphetsad av den som de andra vi såg men hallå, det är ju spiderman så den var bra!

nu blir det promenad för att köpa färska grova frallor...
mmm..

bye for now...



film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0