vill hem nu..

faktiskt, så vill jag faktiskt hem nu.
har varit en inte allt för jobbig dag, fine..
men jag förtjänar och behöver lite ledigt nu...

var och kollade på nya kontoret innan lunch idag.
företaget jag jobbar på utökar hela tiden så nu behöver vi mer plats..
här står jag utanför vårt alldeles egna nya rum... =)


nice..

jaha, nåväl, well well..
ni kommer nog inte höra från mig på ett tag nu..
några dagar iaf..
bredbandet är ju på språng men tills dess blir det kanske lite tyst.

här är en avskedsbild...

från yours truly...

tycker ni jag ser arg ut på bilden?
jo det är just så jag ser ut varje dag på jobbet..
och känslan är ungefär... "aaaahhh!!!"
hata hata hata jobbet...!!!

så gott folk, nu ska jag slappna av och bara ha mig-tid..
och mig-och-mannen-tid.. =)
ta hand om er...

tjo.

Kommentarer
Postat av: Housenightstalker

Perfect site, i like it!

2008-01-08 @ 19:44:50
URL: http://housenightstalker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0